Świerklaniec, 07.10.2021 r.
Zapytanie ofertowe ZO/03/2021
Znak sprawy: ZO/03/2021
Zapytanie ofertowe
dotyczące montażu klimatyzacji w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Świerklańcu
filia ul. Dworcowa 3, 42-620 Nakło Śląskie
I. Zamawiający:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świerklańcu ul. Oświęcimska 13,
42-622 Świerklaniec.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest montaż klimatyzacji w Ośrodku Zdrowia przy ul. Dworcowej 3 w Nakle Śląskim.
Zakres robót można omówić w Ośrodku Zdrowia w godz. od 07:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku po wcześniejszym kontakcie :
Kluz Stanisław 605 570 461
III. Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany do 17.12.2021 r.
IV. Wymagane dokumenty do oferty
- Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
- Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy).
V. Sposób przygotowania i złożenia oferty
- Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub prawidłowo udzielonego pełnomocnictwa na podstawie dokumentu potwierdzającego to uprawnienie, dołączonego do oferty.
- Ofertę należy przesłać na adres mail’owy biuro@przychodnia-swierklaniec.pl lub listownie za pośrednictwem Poczty Polskiej do dnia 27.10.2021 r.
- Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane i złączone w sposób trwały zabezpieczone przed samoistnym zdekompletowaniem oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym co najmniej na pierwszej i ostatniej stronie oferty podpis (podpisy) był opatrzony pieczęcią (firmową i imienną) Wykonawcy. Pozostałe strony mogą być parafowane.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty Wykonawcy muszą być własnoręczne parafowane przez osobę (osoby) podpisującą ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
- Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca
VI. Termin składania i otwarcia ofert
- Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świerklańcu ul. Oświęcimska 13, 42-622 Świerklaniec do dnia 27.10.2021 r.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Wyjaśnienia i dodatkowe informacje dotyczące zapytania
- Wszelkie pytania dotyczące zapisów niniejszego Zapytanie do składania ofert proponuje się kierować na adres e – mail: biuro@przychodnia-swierklaniec.pl
- Proponuje się, aby Wykonawcy na wniosku kierowanym do Zapraszającego zawierającym prośbę o wyjaśnienia umieścili adres e – mail, na który Zapraszający może kierować odpowiedzi.
VIII. Ocena ofert
- W toku weryfikacji i oceny ofert Zapraszający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.
- Zamawiający poprawi w ofercie omyłki:
a) rachunkowe,
b) pisarskie,
c) inne nie powodujące istotnej zmiany treści oferty. - Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego, zostaną złożone w terminie.
- Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
– Cena – 60%.
– Szybkość realizacji zamówienia – 15%
– Szybkość reakcji serwisu – 15%
– Gwarancja – 10% - Zamawiający będzie oceniał oferty wg następującego wzoru:
Cena (koszt)
Liczba punktów = (C min/C of) x …..%
gdzie:
– C min – najniższa cena spośród ważnych ofert
– C of – cena podana w badanej ofercie
IX. UMOWA
- Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
X. DODATKOWE INFORMACJE
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia oraz zakończenia postępowania bez wyboru ofert, w szczególności w przypadku, gdy wartość ofert przekroczy wielkość środków przeznaczonych przez Zamawiających na sfinansowanie zamówienia.
- Zapraszający zastrzega sobie prawo do nie dokonania wyboru Wykonawcy bez podania przyczyny.
- Zapraszający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z zaproszonymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w ramach niniejszego postępowania. W przypadku podjęcia decyzji o przeprowadzeniu negocjacji, Zapraszający może przeprowadzić je ze wszystkimi lub wybranymi Wykonawcami. Do negocjacji zaprasza się wyłącznie Wykonawców, których oferty spełniają wymagania wynikające z Zaproszenia oraz nie podlegają odrzuceniu z innych przyczyn.
XI. KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, oraz ustawy o Ochronie danych osobowych z 10 maja 2018r. (Dz. U z. 2018 poz. 1000) informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świerklańcu ul. Oświęcimska 13, 42-622 Świerklaniec
- kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w: zoziodswierklaniec@o2.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem – znak sprawy ZO/03/2021 prowadzonym w trybie Zapytania ofertowego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz Regulaminu Udzielania zamówień Publicznych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Świerklańcu z dnia 21.09.2018r.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001r – ustawa o dostępie do informacji publicznej;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy Pzp;
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, przypadku gdy wykonanie obowiązków o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych – skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, wystąpienie z żądaniem o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Załączniki